miercuri, 7 septembrie 2016

Licenta, bal si nu numai

Asta e ultima mea postare legata de perioada efectiva de student. Mai incolo, la master, in caz ca merg, nu mai esti chiar student clasic, asa ca nu se mai poate numi la fel. A trecut repede.. Imi pare rau, sincer, a fost o perioada destul de frumoasa, in care chiar daca nu am iesit asa de mult cu colegii, cum fac studentii normali, nici n-am fost la foarte multe party-uri din alea celebre (am fost si eu la cateva, dar era muzica prea naspa si nu puteam sa stau mult), totusi m-am plimbat o gramada, am facut sport, m-am distrat.. Cam nu ceea ce ar face un student obisnuit la poli: alcool, toceala, teme si iar alcool.. A, da.. am mentionat cumva alcoolul? :)) Oricum.. multe n-ar mai fi de spus.

Legat de bal, a iesit un scandal mare ca n-a fost multa mancare. Am dat 300 de lei (o suma normala in aceste situatii), in schimb as fi dat si 400 daca aveam mai multa mancare. Am facut foamea, am primit niste aperitive minuscule si un fel de mancare foarte saracacios, o noapte intreaga. Felul de mancare a venit la 3 si ceva dimineata, cand unii deja n-au mai suportat si au plecat acasa. Bautura a fost din belsug, dar dupa atatea ore ti se facea si foame.. Cea mai buna parte din bal a fost ca am mers cu limuzina. In rest, am stat afara (muzica incredibil de proasta, normal), macar era cald, si am ramas cu colegii la o caterinca in fata locatiei. Cam asta a fost. Fata de liceu a fost mai naspa atmosfera, acolo ne cunosteam mai multi, vorbeam cu toata lumea.. Aici nu prea ii pasa nimanui de bal. In plus, inauntru era extraordinar de cald, nu aveai cum sa stai. Iar la final ne-am intors cu metroul, ca barosanii - vii cu limuzina, pleci cu metroul. Si pe deasupra si gratis, ca la ora aia nu era niciun paznic la metrou la Aviatorilor. Si cam asta a fost.

Inainte de a povesti despre licenta o sa zic doua vorbe si despre absolvire. Au fost doua, una cu toate facultatile din UPB, alta doar cu noi. Eu am fost doar la aia cu noi, pentru ca ne-a strigat pe toti si ne-a dat o diploma, la festivitatea mare tot ce s-a facut a fost sa se asculte Voltaj (vin in fiecare an) si sa se strige sefii de promotie - nu va recomand sa mergeti daca nu sunteti printre ei. La cea cu noi a fost destul de ok, daca ignoram faptul ca s-a spus sa nu vina si parintii in sala, ca nu sunt locuri, si totusi au venit - a fost o caldura incredibila, asa ca am luat repede diploma si am plecat acasa. Si asta a fost si ultima zi din viata noastra de studenti.

Acuma, despre licenta.. Am facut ceva legat de identificarea personajelor in opere dramatice, altfel spus trebuia sa ma fac ca nu stiu cine spune replicile si sa ghicesc cu ajutorul unui program. Scopul era sa ghicesc cat mai corect. Am ales acest subiect pentru ca mi-am dat seama din start ca nu necesita foarte multa munca, cel putin din punct de vedere al codului. Practic n-am lucrat decat o saptamana, maxim, la partea de cod, si vreo 2 saptamani sau 3 la partea scrisa, care intr-adevar a fost mai enervanta. M-am straduit sa ajung la 40 de pagini, cu un subiect din care nu aveai cum sa scoti decat 10, in cel mai bun caz. Cum am facut, nici eu nu stiu.. N-am recitit lucrarea, cand am vazut ca am facut numarul de pagini i-am dat print si aia a fost. Nu de alta, dar probabil m-as fi luat cu mainile de cap vazand cat am putut sa repet aceleasi idei si sa trag de cuvinte. Practic licenta e un fel de roman mai scurt.. Ajungi sa povestesti in cuvinte niste chestii absolut evidente, doar ca sa umpli numarul de pagini.

La prezentare am avut emotii, nu stiu de ce, probabil pentru ca nu mai lucrasem de ceva timp la licenta, si prin urmare m-am si incurcat, am uitat o chestie legata de implementare si a durat ceva pana sa imi amintesc, m-am si blocat.. Din fericire cei din comisie ma cunosteau, asa ca nu a contat, iar regula cu un punct peste media anilor s-a aplicat, asa ca am luat 10 in licenta. Un fleac, am terminat si facultatea :)

Acum am ramas cu o dilema, cum ar trebui sa imi numesc viitorul blog? O sa mai trag de timp si la master, o sa raman tot "student la poli", dar pe viitor nu stiu ce identitate ar trebui sa imi asum.. Prof in poli ar fi sunat bine, dar sunt sanse aproape nule sa se intample asa ceva, deci va trebui sa gasesc altceva. Dar ramane de vazut :)

Un comentariu:

  1. Interesant blog. Te-am descoperit azi si cred ca asta-i a patra sau a cincea postare pe care o citesc. Ceea ce incercam eu de fapt era sa gasesc niste detalii despre Poli, ca as mai face o facultate si parca imi pare rau (de ceva vreme) ca n-am optat pentru ceva pe tehnic de prima oara.

    P.S.: pune si tu o optiune la comentarii sa pot sa ma semnez cu numele si/sau adresa url, ca ma ia rusinea cand vad ca trebuie sa ma semnez cu contul de G+ :))

    RăspundețiȘtergere