marți, 11 martie 2014

Stimularea talentului artistic în Poli

Contrar aparenţelor, profii ne stimulează creativitatea. Avem semestrul ăsta un curs extrem, extrem de plictisitor, ceva cu protocoale de comunicaţii, în sine destul de interesant, dar prea multă teorie a chibritului, şi trebuie să venim pentru că se dau teste pentru prezenţă. Aşa că m-am gândit: cum aş putea să fac în aşa fel încât cele 3 ore pe care le stau acolo să le petrec în mod util? Aşa că împreună cu un coleg ne-am propus să scriem o poezie despre condiţia umană sau pe acolo. Ne-am chinuit în cele 3 ore, au trecut imediat, eram singurii din sală care scriau... Ce a ieşit vă las să apreciaţi. Data viitoare (mâine) o să încerc să compun o melodie, versuri, acorduri, tot.

                   Amurgul absurdului

Sunt om, mănunchi de vise deşarte
Gândirea e mamă, speranţa mi-e frate
În clipa ce zboară iubirea îmi pun
Ca visul dispare şi totul e fum.

În orice secundă mă nasc, apoi mor
Trăiesc pentru nimeni, mă lupt în gol
Absurdă e viaţa ce clipa o-nghite
Suntem toţi închişi în senzaţii şi cuvinte.
Ce vreau să exprim e cerc vicios,
Imagini se mişcă fără folos.

Tăcerea minte, iluzii sunt cuvinte
Principii moarte credem că-s sfinte
Gândirea e mamă, dar tată absurdul
Fără acesta  n-ar fi cuvântul.

Apare acum paradoxul; stupoare
Înţelegând absurdul ceaţa dispare
Îl găsim adânc în fiinţă, în secundă,
Absurdul e substanţa ce viaţa inundă.

Trăind în absurd ne înţelegem natura
Ştergem limitele cu un burete
liberi în el ne înţelegem condiţia
prozaicizăm poezia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu