sâmbătă, 1 decembrie 2012

De ce NU mă duc la vot

Peste tot aud numai chestii legate de votarea parlamentului. Nu spun că este bine ceea ce fac, dar nu am de gând să mă duc să votez, pentru că pur şi simplu nu are niciun sens, şi o să încerc să dau câteva motive care mă fac să cred că să nu votez este cea mai bună variantă pentru mine.

În primul rând, în România nu există partide politice. Există doar oameni de afaceri care se implică în politică, de faţă cu presa se înjură şi se huiduie şi după stau la masă şi râd, şi îşi continuă afacerile liniştiţi. Există afaceri între PDL şi USL tot timpul, deci nu contează cum se numesc, eventual mai şi migrează de la un partid la altul, au rude în celălalt partid să fie asiguraţi şi aia e.

În al doilea rând, nici măcar nu am auzit niciodată de oamenii ăia. Nu am de gând să votez nişte nume aiurea, fără să ştiu cine sunt de fapt oamenii ăia. Nu pot presupune decât că sunt toţi nişte rechini care vor să ne fure, aşa cum fac ceilalţi. Aşa că pur şi simplu mi se pare lipsit de sens să votez o persoană de care nu am auzit în viaţa mea.

În al treilea rând, mi-e silă de campaniile publicitare care sunt sub orice critică de proaste. Adică mai nou PDL se numeşte ARD, au luat-o şi ei pe urmele PSD, lupii îşi schimbă părul, dar năravul ba, au făcut alianţă cu două partide de care nu a mai auzit nimeni, şi şi-au ales cel mai prost nume posibil, ARD, cum să voteze cineva alianţa asta? E ca şi cum ai spune: votaţi ARD şi vă promitem că vă ARDem... Cei de la USL imediat au profitat de ocazie să critice puţin lipsa de inspiraţie. Alianţa România Dreaptă, într-o ţară în care liberalii se unesc cu socialişii mi se pare pur şi simplu un non-sens.

De USL ce să mai spun, mi-e aşa o silă că nici nu pot spune, au bani de aruncat pe campanie, a venit bunicul meu cu o revistă color, cu pagini fine, vreo 50, tipărită probabil în zeci de mii de exemplare, în care tot ce se spunea era că în 2013 vom scăpa de Băse, ca şi cum el ar fi problema în ţara asta, iar apoi urma un program pentru următorii 4 ani cu peste 150 de puncte, efectiv mi-a venit să vomit, nu e ca şi cum s-ar realiza măcar 10% din acele 150 de puncte, nu înţeleg cine a putut avea răbdarea să mintă în halul ăla.

Ca un ultim argument, oricum se ştie deja că alegerile o să fie câştigate de USL, pentru că lumea aşa e, nu prea votează acelaşi partid de 2 ori, tot cred că dacă vine partidul celălalt o să fie mai bine, nu realizează că nu se va schimba nimic... Schimbarea ar trebui să vină de la noi, dacă fiecare român de rând din ţara asta ar încerca să fie un om cinstit atunci clar nu s-ar mai putea fura, da' cum la noi toată lumea fură atunci e clar că o să fure şi  conducerea.. În fine, noi să fim sănătoşi... Până atunci vă zic părerea mea formată de pe un vot pe facebook, ştiind că eroarea este cam 1/radical(numarul de votanti), USL o să aibă 50% din voturi şi ARD cam 30%, cu o eroare de 2.5% :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu